Mullet March - Reisverslag uit Rathdrum, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu Mullet March - Reisverslag uit Rathdrum, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu

Mullet March

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

09 Maart 2010 | Verenigde Staten, Rathdrum

Jaja mensen het is Mullet March. 1 maart kom ik op school zie ik ineens dat een aantal jongens een mullet hebben. Nadat ik de vijfde zag vraag ik waarom iedereen toevallig ze haar in een mullet heeft vandaag. Krijg ik de antwoord: Because it’s Mullet March! Voor de gene die niet weten wat een mullet is. Het is kort haar boven op je hoofd en heel lang vies haar achterop. Ik zal wel kijken of ik een foto kan maken van een jongen:P. In iedergeval echt LELIJK! Het was ongelovelijk populair in de jaren tachtig ofso en zelfs toen vonden veel het lelijk. Maar het gaf mij een goede titel voor mijn blog dacht ik zo. Haha.

Twee weken geleden was ik weer gaan skien. Het was echt super warm en het was alleen maar pap sneeuw. Echt jammer. We denken dat dat misschien wel de laatste keer is dat ik kon skien dit jaar. Normaal is het alleen zo warm en papperig met spring skien! Raar weer dit jaar hier! Maar sommige dagen is het kouder dus wie weet!

En jaja het tennis seizoen is gestart! Het begon vorige week maandag. We hebben nu vijf dagen in de week training 1 uur en 30 min lang. (Wat echt totaal niets is voor de amerikanen). De banen zijn niet echt top en de coach weet er weinig vanaf(nooit gespeeld maar ze hadden vorig jaar iemand nodig dus toen zei ze dat ze het wel wilde doen). Maar de Russische exchange student is super goed en is nu een soort van coach. Er zijn super leuke mensen in het team, wat het echt super gezellig maakt en heb weer veel nieuwe vrienden gemaakt!:) De eerste paar dagen was het super mooi weer! Iedereen in korte broeken en hempjes, maar het werd al snel kouder. En vandaag sneeuwde het zelfs! Maar een paar vlokjes, maja het vroor dus wel! En ze zeggen dat het morge meer gaat sneeuwen. Echt raar. Hebben we de hele winter amper sneeuw vergleken met andere jaren, gaat het in maart sneeuwen!

En vorige vrijdag had ik een birthday party van een vriendin. We gingen midnight bowlen van 10 tot 1, wat echt opmerkelijk is voor amerikanen. Iedereen hier heeft een avond klok enso, naja alle goede/leuke amerikanen. De gene die naar feestjes gaan zijn vaak echt raar en vies. Maar in iedergeval. Was erg gezellig! Al vind ik bowlen niet zo leuk en was drie uur wel ERG lang.

En dan komt prom er al bijna aan! Iedereen heeft het nergens anders meer over! Heb je een date? Wie? Wat voor jurk? Wat zullen we doen voor prom? Elke dag wordt er zoveel over gesproken en het is pas in een maand. Haha. Tot nu toe is het plan dat ik met ongeveer 20 vrienden(naja kan ze niet allemaal, maar wel de meeste:) ) uit eten ga bij een italiaan en daarna naar prom. Heb er wel zin in! Lijkt me wel leuk. Weet nog niet welke jurk ik aan ga doen trouwens. Wat denken jullie de paarse, of de zwart met zilveren??:P

Naja en sorry iedereen die ik al veel te lang niet heb gebeld, ik heb het zooo druk. Heb amper nog de tijd om in de weekenden te bellen, dus het word maar mailen eventjes. En bijvoorbeeld dit weekend kan ik niet eens bellen omdat ik naar Boise ga. Dat is de hoofdstad van Idaho, 400.000 inwoners(niet zo groot dus!). Het is 10 uur hier vandaan, maar wij vliegen gelukkig, dus is het anderhalf uur. Ik ga erheen voor BPA. Maja dat zal ik volgende blog wel uitleggen en vertellen! Ik vertrek donderdag om kwart voor 5 en kom zaterdag middag terug. Heb er zin in!

Ben nu ook bezig om de rondreis die ik met me ouders en broer ga maken te plannen. Zondag was het nog maar drie maanden voordat ze aankomen!! Kijk er echt zo naar uit. Ik mis ze echt! Eindelijk weer normale/lekkere kaas eten, frikandellen, kroketten, kaassoufle’s. Maja dan moet ik de brownies, coldstone ice cream(super lekker ijs waar ze allemaal dingen door elkaar doen, wat jij maar wil! Voorbeeld: Chocolade ijs, brownies, fugde, oreos, cocos, caramel. Naja wat je maar wilt!), Olive Garden(delicious italiaans ‘restaurant’ enso missen! Dus aan de andere kant, wil ik echt niet weg. Ik maak hier elke keer zoveel nieuwe en leuke dingen mee! En heb hier zulke leuke mensen ontmoet! Maja dat blijft altijd lastig. Nu geniet ik in ieder geval nog heerlijk en denk maar niet te veel aan dat ik nog maar 4 maanden heb!
Het goede nieuws is, ben weer terug 1 juli en zie jullie allemaal weer!:D

Nou ik hoor dat het bij jullie ook nogsteeds sneeuwt, afgelopen weekend nog geloof ik he! Raar zeg dit jaar!

Naja heel veel kusjes en liefs!
XOXO Nikki

  • 10 Maart 2010 - 10:18

    Baukje:

    Hee nichtje van me! ;) haha
    Wat super leuk! Ik ga je gauw weer mailen! Veel plezier dit weekend!

    XXX

  • 10 Maart 2010 - 12:25

    Zinzi:

    Hey Nikki!
    Ik ben wel nieuwsgierig naar die jurken. Kortom: foto's :)
    heerlijk dat je zoveel te doen hebt, dat je moeite hebt om tijd te vinden om te bellen. Betekent dat je het naar je zin hebt dus!
    Geniet maar van dat ijs (wat inderdaad errug lekker klinkt) want hier hebben ze dat niet.
    xxx

  • 10 Maart 2010 - 13:14

    Lisa:

    Heee Nikki!

    Wat leuk om te lezen! Veel plezier het weekend! Wel heel grappig hoe erg onze ervaringen van elkaar verschillen haha!
    geniet nog maar lekker van je laatste maandjes!

  • 10 Maart 2010 - 20:37

    Oma Riet:

    lieve prinses,naja zo kan ie wel weer ,maar wat is prom?ik denk dat je ,je paarse jurk aan moet doen maar doe voorzichtig aan want hij is wel erg mooi,ik merk dat je heel druk bent ,want je bent niet te pakken te krijgen,maar goed zo hoor geniet maar lekker met al je nieuwe vrienden,en och tenneis leer je wel als je weer terug bent,knuffel en liefs oma Riet

  • 11 Maart 2010 - 09:37

    Bianca:

    Geniet er van niet teveel bellen, straks zie je ons weer allemaal nu moet je daar zijn en niet hier!

    Naja, leuk van het tennis en jammer van het skien maar vervelen doe je je in ieder geval niet.

    Enne ik kan me alleen de paarse jurk nog herinneren en niet meer de zwarte, dus als we mee moeten kiezen en stemmen met z'n allen dan moet je maar een foto plaatsen. Alhoewel wij Nederlanders hebben geen verstand van de hedendaagse Amerikaanse look. Ik denk dat je de meest opzichtige moet kiezen.

    Het beste is advies vragen aan je "zus"of "mom".

    Veel plezier.

  • 11 Maart 2010 - 15:58

    Puck:

    haaii! nikki
    wat een drukte maar wel leuk! vooral prom:D heel veel plezier nog
    XXX

  • 15 Maart 2010 - 12:43

    Ron En Fenny:

    Ik zie het al, nog steeds druk druk.Leuk hoor en wat een mooie fot's van die zeearend. heel erg leuk. Hier gaat alles lekker en bah het regent.Veel plezier nog.
    Daaggg Nikki.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rathdrum

Nikki

Puerto Vallarta

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 24486

Voorgaande reizen:

28 Juli 2013 - 02 Februari 2013

Adventura

22 Juli 2012 - 24 Januari 2013

Una Vida Loca

11 Augustus 2009 - 01 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: