Prom! - Reisverslag uit Colorado, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu Prom! - Reisverslag uit Colorado, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu

Prom!

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

23 April 2010 | Verenigde Staten, Colorado

Vorige week vrijdag had ik vrij van school, want ik had prom! Alleen juniors en seniors (twee hoogste klassen) kunnen daarheen gaan, tenzij je gevraagt wordt door iemand van die klassen. Dus dat is wel hetzelfde als wat ik had met gala. Nou om 1 uur begon ik langzaam met klaarmaken. Om drie uur begonnen Sonora en Shawnea aan mijn haar, want Chantel is in college en kon niet eerder terug zijn dan half vier vanwege haar klassen. Dus toen deed Chantel me haar toen ze thuis was. Me haar was echt super mooi geworden vond ik zelf. En toen me paarse jurk aan! (jaa die andere jurk was een beetje strak geworden door het amerikaanse voedsel, oeps!, maar daar gaat aan gewerkt worden een nieuw dieet komt er weer aan. haha) Toen naar me vriendin gegaan en daar foto’s gemaakt. En daarna uiteten!
We zijn uiteten geweest met 35 mensen. Veel daarvan waren me vrienden, maar sommige kenden ik niet. Het waren voornamlijk me vriendinnen met hun dates. (en nee ik had ik geen date, wilde gewoon met vriendinnen) Dat was dus super gezellig. Erg gelachen. En wat zo leuk was. Elke jongen huurd zijn tux, overhemd, giletje, jasje, stropdas/strik, broek en schoenen. En dat matchde precies met hun date!! Echt super leuk. Bijvoorbeeld mijn vriendin had een fel groene jurk aan, dus had haar vriendje een fel groen giletje in precies dezelfde kleur. En zo was bijna alles zoals dat. Zag er echt super leuk uit!
Daarna op naar prom! Het begon om acht uur en werd gehouden in het resort in Couer d’Alene. Ze hadden een super grote zaal afgehuurd. Ik denk tergrote van de Alberthein in de Oostermeent(grote van een redelijk grote supermarkt denk ik). Het was een chique zaal met van die mooie lampen en tapijt op de vloer. Ze hadden een dansvloer gemaakt en daarachter waren veel grote tafels. Tafels waar je met ze acht of tienen aan kan zitten. En ook die waren natuurlijk heel mooi aangekleed. Ook hadden ze twee enorme tafels met desserts. Allemaal kleine chocolaatjes, creme bruleetjes en chocolade mousse. Echt lekker en zag er ook chiq uit. Ik was helemaal excited om de fruit punch te zien. Je ziet het altijd in films dat ze het opscheppen met zo’n soeplepel. Maar ik denk doordat mensen er alcohol of drugs in stopten hadden ze het niet. Jammer! Was er al klaar voor om er een foto van te maken. Ze hadden het vorig jaar wel trouwens. Nou en toen de muziek. Het was leuke muziek, maar er niemand kon er op dansen! Het waren allemaal gewoon pop liedjes, maja je moet er weel een beat onder doen om er op te kunnen dansen. Ze hadden geen een nummer remixed. Echt stom. En ze speelde dan ook echt het HELE nummer.. haha zo langdradig. Echt jammer. Maja het laatste uur was het wel veel beter dus dat was wel leuk. En gelukkig maar, want ik wilde natuurlijk dansen! En toen om half twaalf was het afgelopen. En toen gingen we midnight bowlen. Wat veel andere ook deden. Lekker die bowling schoenen onder je gala jurk. Haha.
Ik ging niet bowlen want vind het niet leuk dus ging gewoon van bowlingbaan naar bowlingbaan lekker kletsen. En toen hadden we honger dus gingen we naar Tacobell, McDonalds en Burgerking. En toen mochten we dat natuurlijk niet eten in de bowling, dus maar opgegeten in de auto. Haha. Naja het was echt een super gezellige avond! Echt super veel plezier gehad en weer een super leuke herinnering erbij!

Nu ben ik lekker druk met tennis. Ik heb wedstrijden bijna elke week en volgende week twee. Het gaat best goed, vergeleken met de andere die begonnen dit jaar:) Ik speel nu bijna in Varsity en heb zelfs kans om naar districts te gaan. (Districts was dus waar je heen gaat om tegen iedereen van je regio te spelen. En de top twee gaan dan naar State, oftewel de wedstrijd van de beste van de staat. Etc.) Dus dat is erg leuk!

Hier zijn de foto’s! Ik heb ook een foto van mijn vrienden bij een limo(ik was daar niet bij). Dan kan je goed zien hoe de couples zo goed bij elkaar paste qwa kleding!:
http://picasaweb.google.com/Nikkiinamerika/Blog19Prom?feat=directlink

Heel veel Liefs!

  • 24 April 2010 - 09:53

    Mama:

    wat zat je haar leuk zeg. het zag er allemaal erg mooi uit. en inderdaad een mooi gezicht die kleurencombinaties van de dates. iets om te onthouden. je paarse jurk past nog wel goed zie ik. gelukkig maar!! weer een mooie ervaring erbij. succes met het tennis, straks maak je ze allemaal nog in. zou leuk zijn.
    xxx.

  • 24 April 2010 - 10:29

    Bianca:

    Hi Nikki, super gaaf die prom, en al die outfits, zo Amerikaans, haha.

    En voor districts met tennis, dat wordt mixen met je broer en vader als je terug komt, lachen hoor.

    Veel plezier maar weer, en op naar de volgende All American Story!

  • 24 April 2010 - 14:19

    Oma Riet:

    dat was weer een hele leuke ervaring en ik kan mij voorstellen als je zoveel lekkers op die manier uitgesald ziet dat moeilijk af te blijven is,ik kon helemaal in je verhaal mee gaan en kan mij voorstellen dat je niet meer kon dansen en daarbij lekker uit je dak gaan,je haar zat geweldig ,pluim voor Sonora hoor ,je foto's waren ook heel leuk ,allemaal vrolijke mooi geklede mensen,want je kunt goed zien dat jullie veel plezier hadden,
    liefs en kuus Oma Riet

  • 10 Mei 2010 - 20:46

    Oma Henny:

    Hoy Nikki Leuke verslagen jij bent een bofkont dat je dat allemaal meemaakt, het is toch een andere wereld dan hier. Ik ben benieuwd naar je thuiskomst en of je hier nog kunt aarden (gijntje) het is allemaal toch heel anders maar wel voor jou lucky. Hier is het op moment floppie met 't weer, maar dat zal wel weer opknappen, 10 gr.Nu Nikki nog veel plezier in de States en groetjes van Opa en mij xxxxx

  • 10 Mei 2010 - 20:53

    Oma Henny :

    Nog even, ik heb begrepen dat mijn (bericht)antwoorden niet zijn doorgekomenhelaas had ik niet op reactie gedrukt, dus heb je vele antwoorden van mij niet ontvangen, ik heb dus wel je reisverslagen gelezen, jij maar denken wat is dat? Jammer nog velegroetjes dit is pechie, nietwaar

  • 12 Mei 2010 - 10:28

    Ron En Fenny:

    Nikki, leuk hoor en wat een sensatie allemaal.Het schiet op hoor, maar jij geniet en dat pakken ze je niet meer af. Nikki, tot ziens.
    Groet van deze kant. Daagg!!

  • 20 Mei 2010 - 20:12

    Puck:

    haaii nikki!
    vet gaaf dat prom en wat zagen jullie er mooi uit!
    ik kom trouwens naar je feestje hooor!
    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colorado

Nikki

Puerto Vallarta

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 24482

Voorgaande reizen:

28 Juli 2013 - 02 Februari 2013

Adventura

22 Juli 2012 - 24 Januari 2013

Una Vida Loca

11 Augustus 2009 - 01 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: