Rondreis! - Reisverslag uit Rathdrum, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu Rondreis! - Reisverslag uit Rathdrum, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu

Rondreis!

Door: Nikki en Mama

Blijf op de hoogte en volg Nikki

17 Juni 2010 | Verenigde Staten, Rathdrum

Heeey allemaal!

Hier zit ik dan, samen met me moeder achter een computer in een lodge in de rocky mountains!! Gaaf he?!

Eerst naar Salt Lake City gevlogen. Daar een beetje een rustdagje gehouden, want het is nogal gelovig(mormonen) dus op zondag was alles dicht. haha. Brett had voor ons een best mooi hotel geregeld. Maandag gingen we naar Moab! Ja daar hebben jullie waarschijnlijk nog nooit van gehoord, maar het is ongelovelijk!! We hebben allemaal onze ogen uit gekeken. Het is een landschap met oranje gesteente, maar dan ook alles. Als je wil kan je het wel op internet opzoeken. We hebben daar een Hummer safari gedaan, dat was echt ZO gaaf!! Van 4 uur lang. Een gids heeft ons gereden, en hij heeft ons veel verteld. Hij vroeg of we het al een keer eerder gedaan hadden, dus hij zij: 'okee dan begin ik wel rustig, en als jullie gewent raken kunnen we wat verder'. En opeens gaat hij 'totally off road' en super steile rotsen op. Wij gillen en lachen was echt gaaf. Daarna gingen we wat meer doen, eentje werd bijvoorbeeld de Roller Coaster genoemd. Dat was een vet steil stukje, en daar 'race'de hij vanaf. Was echt super gaaf. We waren klaar rond half 5. Toen lekker ergens gegeten en papa en ik(nikki) zijn nog een sunset 'hike' gaan doen(wandeling). Dat was gaaf. Mama en Rolf waren wel al een beetje moe. De volgende dag vroeg op, en gingen we 'raften'. Maja vooral voor mama had ik maar een rustige gekozen. Dan vinden we het allemaal leuk he. Dus we hadden 4 stukjes die wel gaaf waren, maar voor de rest vooral een super mooi uitzicht vanaf de COLORADO RIVER!! Ook weer veel gehoord van de geschiedenis en natuur. We waren allemaal helemaal doorweekt, maja toch eerst gaan lunchen. Daarna om 5 uur hebben we een hike gemaakt. Dat was een 2 uur hike, en jullie zullen nog wel op foto's zien, maar dat was super steil omhoog. Maar het was het waard.

We hebben de bekenste 'arch' van utah/ america gezien. Je zal het op de foto's wel herkennen!

En die dag daarna was het alweer klaar, op naar het volgende gebied. ROCKY MOUNTAINS! Eerst een mooie tussendoor route langs de colorado river. Het was Glenwood Springs. Daar is de grootste 'hot spring' van de wereld! (natuurlijk zwembad wat goed is voor je gezondheid, 35 tot 40 graden)Daar zijn we ingeweest! Was echt gaaf. Keek je zo uit op de Rocky mountains. Daar hebben we eigenlijk wel een rust dag genomen. Iedereen was wel moe. En we hadden als een blok geslapen.

Vanmorgen rustig aan gedaan en om half 10 vertrokken, naar Maroon Bells! Het zogenaamde meest gefotografeerde gebied van amerika! (Kijk maar op internet). Een helder blauw meer met erg mooie bergen op de achtergrond. Ja lijkt nu best normaal, maar het was echt apart en super mooi. Daarna naar Aspen gereden. Echt leuk om te zien, en even gelunchd (mama denkt dat je het zo spelt. haha) Deed mij wel een beetje denken aan de Cote d'Azur, Cannes enzo. Daarna naar onze eindbestemming, voor vandaag, gereden: Breckenridge. De dag was al weer om toen we aankwamen. Dus snel even een pannenkoek gegeten en gelijk door natuurlijk. Lekker wezen hiken in de Rocky Mountains (nogsteeds). Hier blijven we 2 nachtjes. het waren als rustdaagjes bedoelt. Maar dat werkt dus helemaal niet. haha. Veel te veel te zien. Omdat Rolf en ik zo enthousiast waren gaan we samen morgen weer raften. (Weer in de Rocky Mountains natuurlijk!) Dus weer lekker vroeg op. Mama en papa gaan dan lekker daar in de buurt wandelen(half uurtje hier vandaan).

Nou dat was het wel zo'n beetje, maja het is ook wel genoeg he.

Heerlijk om weer met me gezin te zijn! Wel raar eigenlijk. Moest er ook echt weer aan wennen! En me gastgezin en ik sms'en meerdere keren per dag. Mis ze nog niet echt, maar ben ook pas net weg natuurlijk. Komt wel hoor. Ben nu ook gewoon super druk.

Mama: Wij vinden het heerlijk om weer met ze vieren te zijn. Wij zien dit echt als een kado'tje. En we genieten alle vier met volle teugen. We praten veel bij, vooral tijdens de bijna dagelijkse autoritten van zo'n 2 tot 3 uur.

Groetjes en Tot de volgende keer. Dit was wel het eerste hotel waar we echt konden e-mailen, dus weet niet wanneer we jullie weer op de hoogte kunnen houden.

Kusjes en veel Liefs!!



  • 18 Juni 2010 - 07:20

    Amanda:

    Heeel leuk Nik!!

    Ben benieuwd naar nog meer verhalen als je terug bent! Geniet ervan

    liefs xxxjes Amanda

  • 18 Juni 2010 - 07:37

    Oma Riet:

    heerlijk om van jullie te horen,en het is wel heel spectaculair allemaal he?en nu ,,ik denk als je dit leest ben je 18 jaar geworden,
    en dat zo ver weg ,maar we toasten op je hoor,dat is niet moeilijk want we zijn dan op Baukjes eindexame feest.voor allemaal een knuffel en geniet tot het einde
    Oma Riet

  • 18 Juni 2010 - 08:35

    Rosalie:

    Klinkt leuk zeg! Geniet er nog even van :D Have fun, voor je het weet zit je weer met mij opgescheept!
    Kusjes!!

  • 18 Juni 2010 - 09:24

    Eva En Jan:

    He allemaal,
    Leuk om jullie gezamenlijke belevenissen te lezen. Wat zal dat een drukte zijn als jullie in de auto 'bij zitten te praten'. Je zou er geluidsopnames van moeten kunnen maken !!Super voor Rolf en Nikki om daar flink sportief te zijn met dingen die je hier niet snel doet. Joke en Kelly lekker even de rust en lekkker wandelen. GENIET
    Liefs Jan en Eva

  • 18 Juni 2010 - 12:44

    Oma Henny:

    Hoy Fam. Wat klinkt dat allemaal gezellig,ik leef met jullie mee, fijn dat jullie Nikki haar 2e Fam. en Amerika kunnen zien met elkaar.Nu tot 1Juli en nog veel plezier en moois.
    groetjes Oma Opa. Doei

  • 18 Juni 2010 - 12:48

    Oma Henny:

    Nog even bijna vergeten, gefeliciteerd met je verjaardag Nikki en maak er een fijne dag van.
    18 jaar (volwassen bijna)
    Onma Henny

  • 18 Juni 2010 - 14:47

    Thilly & Marianne:

    Allereerst van harte met je verjaardag. Zeer bijzonder dat je dat in de USA samen met je familie kan vieren! Jullie genieten met volle teugen en dat kunnen we ons zó voorstellen. We kennen het land wel een beetje, prachtige en wisselend natuur. Tot gauw en we hopen er de 3e te zijn! kusjes Thilly & Marianne

  • 18 Juni 2010 - 14:58

    Annika:

    Super Super Super! Het klinkt allemaal gezellig en fijn om weer met je familie te zijn!! Alles wat je doet klinkt echt fantastisch doet me een beetje denken aan Canada. Heerlijk dan krijg ik echt een vakantie gevoel! Nog 1 ding: GENIET! voor dat je het weet is het over! had je mijn brief nog gekregen? doe maar via de mail!

    Dikke Kus Annika En tot Heel snel

  • 18 Juni 2010 - 19:39

    Rietje:

    leuke en spannende dingen doen jullie daar.
    Veel plezier nog met z'n viertjes.
    Net als Joke zegt een echt kadootje.
    Hoe heet Joke eigenlijk in the USA?
    Kus voor alle vier.
    A&R

  • 18 Juni 2010 - 20:25

    Jacqueline:

    hallo avonturiers, wat leuk te horen hoe jullie genieten!!!!
    ben zo blij voor jullie dat jullie weer smen zijn.Geniet er maar lekker van hoor dikke kus van ons uit Naarden.

  • 18 Juni 2010 - 20:29

    Jacqueline:

    deze is speciaal voor nikki!!!!
    Hippedepiep hoeraaaaaaaa!
    Ik wens je een hele leuke verjaardag toe en wens je een super nieuw levensjaar toe!!!!
    Met een dikke verjaardags knuffel van mij
    liefs jacqueline xxx

  • 20 Juni 2010 - 09:21

    Bianca:

    Hi Nikki en familie, wat super gaaf allemaal!!!!

    En natuurlijk ook weer een jaartje ouder geworden Nikki, gefeliciteerd!!!

    Veel plezier nog en tot heel snel, Peggy mist je heel erg.

    Kus Bianca

  • 20 Juni 2010 - 09:24

    Peggy:

    heey nikki en familie

    ik wil je weer heel graag zien nikki (ik ga spijbelen voor school om jou te ontvanen!!)

    ik heb 5 juli me musical en ik heb een kaartje over voor jou en ik ga kijken of ik er nog een voor joke kan regelen jullie moeten mij echt zien ik zie er super goed uit!

    ik heb heel zin in 1 juli

    x peggy
    ps. nog geveliciteerd :-)

  • 20 Juni 2010 - 09:25

    Peggy:

    i love you :blink:

  • 21 Juni 2010 - 11:11

    Marjo:

    Dit is nog eens vakantie vieren! Ik wil dat ook! Nu ik dit lees denk ik aan de examens van vorig jaar. Hoe gaat het met je rug? Zo te lezen heel goed. (of werkt de temperatuur mee)
    Groetjes aan iedereen daar, Liefs, Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rathdrum

Nikki

Puerto Vallarta

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 24493

Voorgaande reizen:

28 Juli 2013 - 02 Februari 2013

Adventura

22 Juli 2012 - 24 Januari 2013

Una Vida Loca

11 Augustus 2009 - 01 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: