Where did the ten months go?! - Reisverslag uit Rathdrum, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu Where did the ten months go?! - Reisverslag uit Rathdrum, Verenigde Staten van Nikki Kelderman - WaarBenJij.nu

Where did the ten months go?!

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

07 Juni 2010 | Verenigde Staten, Rathdrum

OEHH!! Het is dan bijna zover! Papa en Mama komen aan in 2,5 uur! I can’t wait to see them!

Ik kan niet geloven dat me jaar alweer bijna over is! Het is voorbij gevlogen. Ik heb hte echt super gehad. Zoveel nieuwe dingen mee gemaakt, de amerikaanse cultuur leren kennen, nieuwe vrienden gemaakt en ik heb er een tweede familie bij. Het was een top jaar! Ik zal het nooit vergeten!

Afgelopen weekenden heb ik zoveel mogelijk tijd vrijgemaakt voor mijn gastgezin. En het was echt top. Ben zaterdag wezen paardrijden. Was echt gaaf. En zondag zijn we gaan 4-wheelen. Was echt gaaf. Met zo’n 20 minuten rijden zijn we in de natuur. Ik ging bij Brett achterop. Hij kan echt super goed rijden, dus dat was wel gaaf!

Ook ben ik ondertussen op een ‘fieldtrip’ naar Spokane geweest. (zegmaar een schoolreisje voor de gene die dat niet weten) Was echt super gezellig. Naar watervallen en de IMAX geweest. (Een enorme bioscoop. Het scherm is zegmaar 6 keer zo groot ofso? Misschien wel meer. Geen idee.)

Vorige week al me finals gemaakt, zodat ik deze week niet naar school hoefde(vanwege me ouders). En omdat ik een Senior ben moest ik ze eerder doen.:) Vrijdag krijgen we onze yearbook. Echt een super leuk boek moet zoveel foto’s van alle activiteiten in het hele jaar. En iedereens klasse foto staat erin, en dan van Seniors een Senior picture. Ze hebben hier allemaal fotoshoots voor hun senior picture. Het is nogal een big deal hier. Maar echt super leuke herinnering! En die dag hadden we ook een uur luch om iedereen in je yearbook te laten schrijven:) Was echt leuk idee. Zo heb ik van al me vrienden er een klein verhaaltje in staan. Moet er nogwel een paar krijgen. Dus hoop dat dat nog lukt, nu ik niet meer naar school ga.

En dan komende woensdag geef ik een afscheids- en verjaardags feestje! Heb zo’n 40 vrienden uitgenodigt dus dat word wel gezellig. Hopelijk word het een beetje mooi weer! Dan doen we een kampvuur en we zetten een volleyball net op. Wat muziek. Heb er wel zin in! Laatste keer dat ik hun zie! Weird! Vind ik wel erg jammer hoor! Maja kan niet wachten om jullie weer in Nederland te zien!

Oh dat doet me denken aan het volgende:
We komen aan donderdag 1 juli om 12.10 in de middag in Amsterdam. Ons vluchtnummer is DL9375.

En dan dus die zaterdag (3 juli) is mijn feestje! Dus hoop jullie allemaal daar te zien!

Nou ik ga zometeen lekker me ouders ophalen!! Oeehh kan niet wachten! En zaterdag komt Rolf aan!!

Liefs uit Amerika!

p.s. Geen foto’s deze keer, heb er niet echt tijd voor. Je ziet ze wel op me feestje.:)

  • 07 Juni 2010 - 19:26

    Oma Riet:

    wat geweldig ,,ik moet wel maar kan haast niet wachten tot ik je weer zie en je in mijn armen kan nemen,nog wel een heel bijzondere en fijne tijd met je eigen gezin.dikke knuffel.tot 1 julie

  • 07 Juni 2010 - 19:50

    Karlijn:

    heeeeeeeeel veel plezier de komende weken!
    en tot snel!!:D

    Xxx

  • 07 Juni 2010 - 19:54

    Oma Henny:

    Nikki Veel plezier met je afscheidsfeest en fijne dagen met je gastfam. Vooral fijn weerzien met je Mama en Papa Hardstikke leuk groetjes en tot 1 Juli op Schiphol. Doei Oma

  • 07 Juni 2010 - 19:54

    Oma Henny:

    Nikki Veel plezier met je afscheidsfeest en fijne dagen met je gastfam. Vooral fijn weerzien met je Mama en Papa Hardstikke leuk groetjes en tot 1 Juli op Schiphol. Doei Oma

  • 07 Juni 2010 - 20:42

    Jennifer:

    Ik was bijna bang dat je nooit meer terug zou komen.:p

    Zie je snel hopelijk.. Als ik ook mijn diploma binnen heb:)

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rathdrum

Nikki

Puerto Vallarta

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 24477

Voorgaande reizen:

28 Juli 2013 - 02 Februari 2013

Adventura

22 Juli 2012 - 24 Januari 2013

Una Vida Loca

11 Augustus 2009 - 01 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: